Tlačové správy

Internetový predaj na Slovensku

19.10.2016

Internetový predaj na Slovensku

19.10.2016, Bratislava - Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) zverejnila údaje svojich členov o internetovom predaji v roku 2015 a v prvom polroku 2016. Výsledky potvrdzujú kontinuálny rast počtu objednávok aj celkového obratu. Kým internetové obchody www.bux.sk, www.hej.sk, www.itesco.sk, www.mall.sk, www.martinus.sk a www.obchodny-dom.sk vybavili spolu v roku 2015 o 22,65% objednávok viac ako v roku 2014 a ich obrat stúpol v rovnakom období o 18,0%, výsledky za I. polrok 2016 naznačujú, že obidva tieto ukazovatele by mali byť v roku 2016 prekonané.

Internetový predaj v roku 2014

21.05.2015

Internetový predaj v roku 2014

21.5.2015, Bratislava - Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) zverejnila údaje svojich členov o internetovom predaji v roku 2014. Výsledky opätovne potvrdili kontinuálny rast počtu objednávok aj celkového obratu v porovnaní z predchádzajúcimi rokmi. Internetové obchody www.bux.sk, www.cetelem.sk, www.hej.sk, www.itesco.sk, www.mall.sk, www.martinus.sk, www.obchodny-dom.sk a www.pelikan.sk vybavili spolu v roku 2014 o 29,5% objednávok viac ako v roku 2013. Ich obrat stúpol v rovnakom období o 24,8%.

Internetový predaj v roku 2013

26.03.2014

Internetový predaj v roku 2013

26.3.2014, Bratislava - Podľa Slovenskej asociácie pre elektronický obchod (SAEC) má predaj cez internet na Slovensku za sebou ďalší úspešný rok. Výsledky v roku 2013 opätovne prekonali počtom objednávok ale i celkovým obratom nákupy z predchádzajúcich rokov. Internetové obchody www.bux.sk, www.cetelem.sk, www.hej.sk, www.itesco.sk, www.mall.sk, www.martinus.sk, www.obchodny-dom.sk, www.pelikan.sk a www.vyber.sk vybavili spolu v roku 2013 o 30,5% objednávok viac ako v roku 2012. Ich obrat stúpol v rovnakom období o 32,7%. )

Internetový predaj naberá na obrátkach

24.10.2013

Internetový predaj naberá na obrátkach

24.10.2013, Bratislava - Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) zverejnila výsledky svojich členov v oblasti predaja tovaru a služieb prostredníctvom internetu za prvý polrok kalendárneho roka 2013. Internetové obchody bux.sk, cetelem.sk, dunaj.sk, hej.sk, itesco.sk, mall.sk, martinus.sk, obchodny-dom.sk, pelikan.sk a vyber.sk zrealizovali v prvom polroku 2013 spolu 475 450 objednávok, čo je o 124 744 (40,5%) viac ako v rovnakom období minulého roka. Celkový obrat vyššie uvedených internetových obchodov, členov SAEC, dosiahol za prvý polrok 2013 hodnotu 60,75 mil eur – o 20,1% viac ako pred rokom. Výška priemerného nákupu sa znížila v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka zo 157 eur na 128 eur.

Predaj cez internet v roku 2012

08.03.2013

Predaj cez internet v roku 2012

8.3.2013, Bratislava - podľa Slovenskej asociácie pre elektronický obchod (SAEC) bol rok 2012 pre internetové obchody najúspešnejší v doterajšej histórii. Potvrdzujú to čísla o počte objednávok aj finančné obraty za predaj tovaru a služieb. Celkový ročný obrat z predaja v internetových obchodoch pôsobiacich v rámci asociácie (www.cetelem.sk, www.donaskakvetov.sk, www.dunaj.sk, www.faxcopy.sk, www.hej.sk, www.letenky.sk, www.mall.sk, www.martinus.sk, www.obchodny-dom.sk, www.pelikan.sk, www.pneudom.sk, www.shoppie.sk, www.sportove.sk) dosiahol v súčte 114 mil eur a bol zrealizovaný prostredníctvom viac ako 791 tisíc objednávok.

Rastové trendy internetového predaja

03.09.2012

Rastové trendy internetového predaja

3.9.2012, Bratislava - Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) zverejnila výsledky svojich členov v oblasti predaja tovaru a služieb prostredníctvom internetu za prvý polrok kalendárneho roka 2012. Vyplýva z nich, že spotrebitelia preferujú každým ďalším rokom čoraz viac tento spôsob nakupovania, ktorý predstavuje pre významnú časť obyvateľstva reálnu alternatívu ku klasickým nákupom tovarov a služieb.

Predaj cez internet sa teší čoraz väčšej obľube

19.03.2012

Predaj cez internet sa teší čoraz väčšej obľube

19.3.2012, Bratislava - Predaj cez internet si získava čoraz viac priaznivcov. Zmena životného štýlu, zlepšujúca sa dostupnosť internetu, zvyšujúca sa počítačová gramotnosť a čoraz lepšia konkurencieschopnosť internetových obchodov prispievajú každoročne k dynamickému rastu nákupov prostredníctvom tohto distribučného kanála. Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) považuje aj rok 2011 z hľadiska predaja cez internet za veľmi úspešný. Ani ekonomické turbulencie a otázniky spojené s vývojom eura neboli prekážkou, ktorá by dokázala zastaviť rast v tomto segmente. V internetových obchodoch cetelem.sk, hej.sk, mall.sk, martinus.sk, obchodny-dom.sk a pelikan.sk dosiahol obrat z predaja o 17,7% vyššiu hodnotu ako v roku 2010.

Predaj cez internet naďalej rastie

11.11.2011

Predaj cez internet naďalej rastie

11.11.2011, Bratislava - Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) zverejnila výsledky svojich členov v oblasti predaja tovaru a služieb prostredníctvom internetu za prvý polrok kalendárneho roka 2011. Napriek všeobecnej opatrnosti spotrebiteľov pri nákupoch a zvýšenej miere sporenia v súčasnom období je z výsledkov zrejmý pretrvávajúci rast objemu predaja v tomto segmente.

Internetový predaj v roku 2010

17.02.2011

Internetový predaj v roku 2010

17.2.2011, Bratislava - Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) charakterizuje rok 2010 z hľadiska predaja cez internet ako veľmi úspešný, a to aj napriek tomu, že na správaní spotrebiteľov sa vo všeobecnosti stále prejavuje vyššia miera opatrnosti a zdržanlivosti vyplývajúca z doznievajúcej finančnej a ekonomickej krízy v predchádzajúcom období. V porovnaní s rokom 2009 dosiahol predaj cez internet lepšie výsledky najmä pokiaľ ide o počet objednávok realizovaných prostredníctvom internetu. Internetové obchody cetelem.sk, hej.sk, hop.sk, mall.sk, martinus.sk, obchodny-dom.sk a pelikan.sk, vybavili spolu v roku 2010 o 45,5% objednávok viac ako v roku 2009.

Predaj cez internet znovu v plnej sile

13.07.2010

Predaj cez internet znovu v plnej sile

13.7.2010, Bratislava - Slovenská asociácia pre elektronický obchod (SAEC) zverejnila výsledky svojich členov v oblasti predaja tovaru a služieb prostredníctvom internetu za prvý polrok kalendárneho roka 2010. Kým z výsledkov v predchádzajúcich obdobiach bolo zrejmé, že ani nepriaznivé pôsobenie finančnej a hospodárskej krízy nezastavilo postupný rast predaja v tomto distribučnom kanáli, štatistiky za 1.polrok 2010 naznačujú ďalšie pozitívne zmeny v správaní spotrebiteľov a postupný návrat k vysokej dynamike internetových nákupov.