Problémy spotrebiteľov

Ak nakupujete v internetových obchodoch, na riešenie prípadných sporov, sťažností a reklamácií spojených s Vašimi nákupmi môžete využiť aj aplikáciu YOUSTICE, ktorá Vám umožní vstúpiť do komunikácie s internetovými obchodmi na celom svete aj vo Vašom rodnom jazyku. Stačí ak kliknete

TU Vďaka aplikácii Youstice môžu obe strany prostredníctvom pár kliknutí komunikovať, priamo vyjednávať a vyriešiť problém v priebehu pár minút. Celý proces je štandardizovaný, automatizovaný a poskytuje obom stranám priestor na konštruktívny dialóg. V prípade, že nie je možné dosiahnuť dohodu, Youstice ponúka možnosť dať preveriť sťažnosť profesionálovi z neutrálnej tretej strany, ktorého si účastníci sporu vyberú, aby rýchlo a spravodlivo rozhodol. Ak prevádzkujete internetový obchod a chcete sa dozvedieť viac, pozrite si video alebo navštívte webstránku YOUSTICE.
Zákazník
Podá sťažnosť
Pár kliknutiami
OBCHODNÍK ODPOVIE A ZAČNETE VYJEDNÁVAŤ v záujme rýchleho dosiahnutia dohody
Implementujete výsledok dohody alebo rozhodnutie neutrália o jedného spokojného zákazníka viac

Prostredníctvom cookies ukladáme do vášho zariadenia informácie. Niektoré sú nevyhnutné a slúžia na zabezpečenie riadnej funkcionality stránky. Okrem nevyhnutných však používame aj analytické cookies,ktoré slúžia na sledovanie nášho webu za účelom jeho zlepšovania. Štatistické cookies slúžia na získavanie informácii o návštevníkoch. Marketingové cookies umožňujú lepšie cieliť reklamu tak,aby sa Vám zobrazoval iba relevantný obsah, ktorý Vás zaujíma. Nevyhnutné Štatistické Analytické Marketingové

Kliknutím môžete zmeniť svoje nastavenia cookies.